جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فضای مجازی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: یکی از کارهای مهم حوزه های علمیه شناسایی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و حضور روحانیون توانمند در این عرصه است، البته در این زمینه کارهای زیادی صورت گرفته، اما کافی نیست و باید با جدیت ادامه و استمرار یابد.

حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: وارد شدن به میدان جنگ نرم نیازمند سلاح هایی است که روحانیون ما باید به این سلاح ها تجهیز شوند.

وی با بیان این که داشتن بصیرت که همان شناخت نیازها و واقعیت های جامعه است باعث می شود حوزه و روحانیت بیش از پیش خود را در بطن جامعه احساس کنند، ابراز داشت: با توجه به تبلیغات دشمنان علیه اسلام و نیز ترویج اسلام هراسی و استفاده آنان از فضای مجازی، طلاب و روحانیون باید علاوه بر آشنایی با این فضا، خود را جهت مقابله با آسیب ها و شبهات آماده سازند.

این کارشناس حوزوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فضای مجازی، افزود: یکی از کارهای مهم حوزه های علمیه شناسایی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و حضور روحانیون توانمند در این عرصه است، البته در این زمینه کارهای زیادی صورت گرفته، اما کافی نیست و باید با جدیت ادامه و استمرار یابد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به شبهه افکنی در فضای مجازی، تصریح کرد: مهمترین وظیفه روحانیت در این برهه حساس، پاسخ به شبهات و مقابله با هجمه هاست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha