چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین از پاسخ گویی طلاب قزوینی به شبهات در پیاده روی اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های اعزام طلاب و روحانیون به مراسم معنوی اربعین حسینی که در سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین برگزارشد، به حضور میلیونی ملت ایران در این مراسم معنوی و باشکوه اشاره کرد و گفت: حضور پر شور زنان و مردان، پیر و جوان، کودک و نوجوان  و از تمام اقشار و اصناف در مراسم پیاده روی به سمت کربلای معلی نشان دهنده عظمت و اتحاد شیعیان را به دنیا نشان می دهد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: مهمتر از هر چیز، این حرکت با شکوه نشان دهنده پیروزی امام حسین(ع) و حسینیان زمان بر یزید ملعون و یزیدیان زمان می باشد.

وی در ادامه بر حضور جدی مسئولین ستاد اربعین در این گونه جلسات تاکید کرد و بیان داشت:  باید اعضای اصلی ستاد اربعین در جلسات حضور داشته باشند و با ارائه نقطه نظرات و راهکارها نسبت به ایجاد تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و منظم پیاده روی اربعین اقدام شود.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی به حضور روحانیون و طلاب به این مراسم معنوی اشاره و اظهارکرد:  بسترهای لازم برای پیاده روی اربعین باید به خوبی فراهم شود و صدا و سیما  مردم را از ثبت نام در  سامانه سماح آگاه نماید.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بعضی از روحانیون استان قزوین نیز در مسیر پیاده روی اربعین، پاسخگوی سئوالات شرعی و شبهات زائران خواهند بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha