جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صادقی آرمان

حوزه/ مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: از اهداف پيش روي كتابخانه آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها ايجاد كتابخانه تخصصي انقلاب اسلامي است كه كار ايجاد آن شروع شده است.

حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به تجهيز كتابخانه هاي اقماري وابسته به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها گفت: اصلاح و تجهيز كتابخانه هاي اقماري از سياست هاي پيش روي كتابخانه آستان بوده و در همين راستا كتابخانه "پره سر" در استان گيلان و همچنين تجهيز كتابخانه پ‍ژوهشكده علامه طباطبایی(ره) در اولويت مي باشد.
مدیر کتابخانه آستان مقدس افزود: احداث كتابخانه جديد در منطقه پرديسان قم نيز يكي ديگر اولويت ها و سياست هاي اين نهاد است كه كارهاي مطالعاتي و طرح كلي آن در حال بررسي مي باشد.
حجت الاسلام صادقی آرمان با بیان اینکه قشر جوان كشور نياز به آشنايي با انقلاب اسلامي به صورت مكتوب دارند، اضافه کرد: يكي ديگر از اهداف پيش روي كتابخانه آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها ايجاد كتابخانه تخصصي انقلاب اسلامي است كه كار ايجاد آن شروع شده است.
وی ادامه داد: تا كنون 250 عنوان كتاب موجود درباره انقلاب اسلامي در كتابخانه آستان احصا، ‌جمع آوري و دسته بندي شده است. در اینباره رايزني هاي مختلفي با مجموعه هاي خارج از آستان مقدس نيز كه در  رابطه با انقلاب اسلامي و كتب مربوط به حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري فعاليت دارند براي ارسال كتب به كتابخانه آستان مقدس انجام شده است.
مدیر کتابخانه حرم مطهر در پایان بیان کرد: شناسايي كتب و مقالات در خصوص انقلاب اسلامي و رايزني جهت خريد نيز در حال انجام است كه به زودي كتابخانه تخصصصي انقلاب اسلامي غني و تجهيز و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha