جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت : زمانی که برخی ادعای اسلام کنند و در واقع مسلمان نباشند مانند تکفیری ها و وهابی ها مقابله با آنان بسیار مشکل است، اسلام اموی همواره در طول تاریخ جریان داشته و با عناوین مختلف با نیروهای اسلام ناب جنگیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، در مراسم عزاداری که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به دشمن شناسی در اسلام، اظهار داشت: هر زمان دشمن شناخته شده تر باشد مبارزه راحت تر است.

وی ادامه داد: زمانی که برخی ادعای اسلام کنند و در واقع مسلمان نباشند مانند تکفیری ها و وهابی ها مقابله با آنان بسیار مشکل است، چرا که با ظاهر اسلام به دنبال ریشه کن کردن ارزش های اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: اسلام سفیانی و اموی همواره در طول تاریخ جریان داشته و با عناوین مختلف با نیروهای اسلام ناب جنگیده است، این رویکرد در زمان جریان نفاق در مدینه در زمان حیات پیامبر(ص) اوج گرفت.

وی با اشاره به توجه به سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: سبک زندگی ما باید بر مبنای سبک زندگی اسلام ناب طرح ریزی شود و خط سیر ما در زندگی باید بر مبنای ولایت ائمه(ع) باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه کردستان یادآور شد: عشق به امام حسین(ع) نشانه ایمان است و در روایات به ان تصریح شده و خاموش شدنی نیست.

وی با اشاره به این که راه شهادت هنوز مفتوح است، ابراز داشت: شهادت بزرگ مردانی همچون شهید سردار همدانی نشان داد که راه شهادت هنوز باز است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha