پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پژوهش

حوزه/ اولین جلسه رسمی طلاب نخبه و پژوهشگر حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران با مدیر و دیگر مسئولان این حوزه تحت عنوان حلقه پژوهشی شهید صدر برگزار و بر این اساس حرکت هدفمند این طلاب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، اولین جلسه طلاب نخبه پژوهشگر حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران با مسئولان این حوزه، تحت عنوان حلقه پژوهشی شهید صدر، عصر دوشنبه (۳ آبان ۹۵) و به همت معاونت پژوهشی این حوزه، در محل سالن اجتماعات حوزه امام رضا(ع) برگزار شد. 

در این جلسه که به همت معاونت پژوهشی حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران برگزار شد، ابتدا ۱۷ طلبه نخبه و پژوهشگر این حوزه به ایراد نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و پس از آن حجت الاسلام و المسلمین حسین علیزاده مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران و پس از آن حجت الاسلام و المسلمین حیدر همتی معاون پژوهشی این حوزه به ایراد سخن پرداختند. 

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسین علیزاده، مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، ضمن خیر مقدم به طلاب پژوهشگر، تأکید کرد: در حمایت از امر پژوهش جدی هستیم. 

حجت الاسلام حیدر همتی معاون پژوهشی حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران نیز در سخنانی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه در شرایط امروز، بیش از هر زمانی باید به مقوله پژوهش توجه داشته باشند، گفت: امروزه شاهدیم که حرکت مراکز علمی معتبر دنیا، بر اساس بنیان پژوهش است. 

این جلسه با هدف سامان دهی  گروه های پژوهشی طلاب و حمایت از طلاب نخبه پژوهشی و همچنین شناسایی استعداد‌های پژوهشی در حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران برگزار شد. 

درپایان این جلسه طلاب به ارایه نظر پرداختند و نهایتا مقرر شد، طلاب زیر نظر اساتید مبرز روش تحقیق، به ارایه آثار علمی خود بپردازند. 

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha