پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان طلبه

حوزه / مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر از شرکت بیش از ۷۰ نفر طلبه این مدرسه در کارگاه پژوهشی خبر داد.

خانم اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، گفت: در این کارگاه که از فردا به مدت دو روز در مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر برگزار است، طلاب با آخرین روش های مقاله نویسی و تدوین پایان نامه، زیر نظر مدرس و استاد پژوهش حوزه استان حجت الاسلام رمضان تیموری، آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت پژوهش بویژه پژوهش های کاربردی در بین طلاب، تصریح کرد:امید می رود کادر علمی آموزشی و اساتید مدارس علمیه در جهت تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در حوزه گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با بیان اینکه به زودی نیز برای طلاب این مدرسه کارگاه پیشگیری از بیماری های واگیر برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد:در این کارگاه که زیر نظر کارشناسان بهداشت استان لرستان برگزار خواهد شد طلاب با آخرین روشهای علمی پیشگیری از بیماریهای واگیر و عفونی آشنا خواهند شد.

آزادبخت در پایان با بیان اینکه در کارگاه پیشگیری از بیماری های واگیر نزدیک به ۱۰۰ طلبه شرکت خواهند کرد، افزود:در این کارگاه طلاب پس از فراگیری آموزشهای پزشکی بهداشتی ،برای پیشگیری از این بیماریها در بین جامعه هدف خود به تبلیغ می پردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha