سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسینی مقدم اوقاف قم

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان از حضور۳۰ مبلغ در موکب ها در روز اربعین برای انجام فعالیت تبلیغی خبر داد و گفت: این تعداد در۱۴ روز که به نام امام زاده علی بن جعفر(ع) نام گذرای شده فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام حسینی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی به ارائه گزارشی از فعالیت این  اداره کل پرداخت و گفت: در سال گذشته برای خدمت به زائران اربعین و برگشت آنها، موکب هایی مهیا شد و   15 نفر از مبلغین در این موکب داشتند و به انجام فعالیت تبلیغی پرداختند.

وی با بیان اینکه تعداد مبلغین امسال به دو برابر افزایش یافته ابراز داشت: اسم این موکب به نام امام زاده علی بن جعفر(ع) نام گذرای شده و ملبغین در 14 روز در این موکب حضور خواهند داشت و به انجام کار تبلیغی خواهند پرداخت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ابرازداشت: در دهه ماه محرم80 نفر از مبلغین در سطح امام زادگان استان قم به انجام فعالیت تبلیغی پرداختند و برنامه های مانند احلی من العسل، گروهای مشاوره، همایش های لبیک یا حسین(ع) و حفظ قرآن از جمله فعالیت هاییبود که  در این امام زاد گان به اجرا گذاشته شد.

 وی با بیان اینکه حدود 7 هزار نفر در طرح حفظ قرآن فعال هستند؛ یکی دیگر از برنامه های این اداره کل را، نظم بخشی و ساماندهی آرامستان در بعضی امام زاده گان سطح استان قم مانند شاه حمزه، شاه ابراهیم و علی بن جعفر (ع)  برشمرد.

حجت الاسلام حسینی مقدم بیان داشت: با ساماندهی قبرستان ها در جوار امام زاد گان،‌ این امام زاد گان تبدیل به مناطق فرهنگی خوبی برای جذب جوانان و احیاء علوم اسلامی شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha