جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله دستغیب

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی منکرات در جامعه وجود دارد که خانواده ها را هدف قرار داده است، گفت: خانواده ها مراقب باشند که فرزندانشان در دام چنین آفاتی نیفتند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، امروز در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان شیراز و جمعی از کارکنان این نیرو با اشاره به اصلی ترین وظیفه ناجا که تامین امنیت جامعه است،  تصریح کردند: در این روزها که گروه های تکفیری به دنبال ضربه زدن به مردم و امنیت جامعه هستند، خوشبختانه ماموران امنیتی و انتظامی، با هوشیاری و تیزبینی جلوی توطئه های دشمنان ایستاده اند و آن ها را خنثی می کنند و امنیت خوبی را برای مردم ایران فراهم کرده اند که نعمت بسیار بزرگی محسوب می شود

تولیت مدرسه علمیه رضویه شیراز با بیان اینکه برخی منکرات در جامعه وجود دارد که خانواده ها را هدف قرار داده است، افزود: برخی مواقع تخلفاتی مانند تصادفات جاده ای و درون شهری صورت می گیرد که منجر به فوت افراد می شود و دلیل آن انجام برخی منکرات مانند مصرف موادمخدر است که باید خانواده ها را نسبت به منکرات جامعه آگاه کرد تا فرزندانشان در دام چنین آفاتی نیفتند.

وی، موضوع برقراری نظم و امنیت را سفارش شده شرع مقدس اسلام عنوان کرد و افزود : اگر در مسائل اجتماعی و فردی جامعه نظم و امنیت برقرار نباشد ، مشکلات بسیاری در آن جامعه پدید می آید.

آیت الله دستغیب، ایجاد امنیت حرم در ماه محرم را بسیار مناسب برشمرد و گفت: تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در تأمین امنیت در این ایام حساس کاری ارزشمند و ستودنی است.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تصریح کرد: نیروی انتظامی پشتوانه ای مهم برای جمهوری اسلامی و مردم است و مردم نیز قدردان زحمات و پشتیبان آنان هستند.

انتهای پیام 313/44

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha