جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباس نظری- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین

حوزه /همایش بزرگ زائران اربعین حسینی، روز جمعه چهاردهم آبان، در مسجد النبی(ص) قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری، صبح امروز در جمع نشست فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد با بیان این که با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی برنامه هایی پیش بینی شده تا بتوانیم مراسم روز اربعین را به خوبی برگزار کنیم، بیان داشت: آموزش گروه های مختلف اعزامی مانند مبلغان و مبلغات و مدیران حج و زیارت در سطح استان در مدارس علمیه خواهران قزوین، بویین زهرا و آبیک برگزار می گردد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: این کلاس ها در چند محور با هدف توجیه گروه ها و مدیران برگزار خواهد شد تا این افراد بتوانند به خدمات تبلیغی و فرهنگی را به زائران ادائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: تاکید ما بر این است که زائران ایرانی سفیر و پیام رسان نظام اسلامی هستند، لذا همه باید با رفتار مناسب اسلامی با مردم سایر کشورها، شئونات دینی و اخلاقی را کاملا رعایت کنند.

حجت الاسلام نظری همچنین بر حضور باشکوه ملت ایران در مراسم اربعین حسینی تاکید کرد و ابراز داشت: حضور ملت ایران در مراسم اربعین ح نشان دهنده اقتدارشیعه وهمچنین پاسخ محکمی به گروه های تروریستی امثال داعش است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین یادآور شد: زائران باید در سامانه "سماح" ثبت نام کنند و با ثبت نام رسمی در سایت، از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری کنند و مشکلی برای آنان ایجاد نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همایش بزرگ زائران اربعین حسینی، روز جمعه چهاردهم آبان، در مسجد النبی(ص) قزوین برگزار می شود.


انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha