جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی

حوزه/ رئیس انجمن حدیث حوزه از ثبت نام دو هزار نفر از طلاب برای شرکت در کلاس های حدیث خوانی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به برگزاری کلاس های حدیث خوانی در سطح مدارس علمیه استان قم از سوی انجمن حدیث حوزه خبر داد و گفت: این کلاس ها با مصوبه شورای عالی حوزه های علمیه از سال گذشته آغاز شده و در  مدارس علمیه استان قم در حال برگزاری آن می باشیم.

وی بابیان این مطلب که هم اکنون این کلاس ها در 36 مدرسه در حال برگزاری است، اظهار داشت: 19 کلاس کافی خوانی، 9 کلاس صحیفه سجادیه و 8 کلاس نهج البلاغه، از موضوعات این کلاس ها می باشد.

رئیس انجمن حدیث حوزه ابراز داشت: همه استادان این کلاس ها از اساتید فقه و اصول حوزه بوده و با مبانی حدیثی و رجالی آشنایی داشته و خوشبختانه با استقبال مناسبی مواجه شده ایم.

این استاد حوزه با بیان این مطلب که این کلاس ها در پردیسان نیز برگزار می شود، خاطرنشان ساخت: شرکت کنندگان در این کلاس ها، از طلاب سطح دو، سه و درس خارج بوده و قریب به دو هزار نفر برای شرکت در این کلاس ها ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی تصریح کرد: این کلاس ها در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار شده و تا سه نمره به نمرات فقه و اصول طلاب اضافه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha