جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دادگاهی شدن زوج آلمانی به خاطر ممانعت از حضور پسرشان در تور  مسجد

حوزه/ مدرسه‌ای در آلمان، از یک زن و شوهر به خاطر ممانعت از شرکت پسرشان در تور بازدید از مسجد به دلیل اسلام‌هراسی شکایت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از ایندیپندنت، مدیران یک مدرسه از یک زوج آلمانی که مانع شرکت پسرشان در تور بازدید از مسجد شده بودند، به دادگاه شکایت کردن
یک زن و شوهر آلمانی به این دلیل که به دلیل اسلام‌هراسی و ترس از مسلمانان، مانع حضور پسر نوجوانشان در تور بازدید از مسجد شده بودند، به دادگاه احضار می‌شوند.
پدر این نوجوان 13 ساله در نامه‌ای به معلم جغرافیای مدرسه نوشته بود: سال‌هاست که گزارش‌های خشونت با انگیزه‌های مذهبی در ارتباط با مسلمانان را از رسانه‌ها می‌شنویم. 
از آنجایی که قوانین منطقه‌ای در آلمان به مدارس اجازه می‌دهد که والدین را به دلیل ممانعت از حضور فرزندانشان در کلاس‌های درسی جریمه کنند، مقامات محلی نیز این زن و شوهر آلمانی را هر یک به پرداخت 150 یورو جریمه محکوم کردند.
این زوج آلمانی نیز حاضر به پرداخت جریمه نشده و به همین دلیل به دادگاه احضار شده‌اند. 
هر چند وکیل این زوج آلمانی اعلام کرده که این اقدام آن‌ها از روی اسلام‌هراسی نبوده است، اما گفته می‌شود که آقای هیومن، پدر این خانواده، عضو سابق حزب ضدمهاجرت و ضداسلامی آلترناتیو برای آلمان است و در تاسیس شاخه‌ای از جنبش ضداسلامی راست گرای پگیدا در آلمان همکاری داشته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha