پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

حوزه/ کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با حضور در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، فضاها و سامانه های پاسخگویی مرکز را برای بازدید کنندگان تشریح کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مدیر انجمن های گفتگوی دینی و قرآنی در حاشیه برگزاری دهمین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال بیان داشت: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با درک نیازهای روز جامعه، رصد جدیدترین سوالات و شبهات و همچنین مراجعات مردم در زمینه مسائل دینی؛ علاوه بر سامانه های پاسخگویی مرکز ملی، اقدام به پاسخگویی در جوامع مجازی مانند فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام، کلوب، گوگل پلاس و... کرده است.

حجت الاسلام علی امیرخانی تصریح کرد: با توجه به هجمه های فراوانی که در فضاهای مجازی برعلیه دین و فرهنگ ناب اسلامی و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) وجود دارد، حضور هر چه پررنگ تر مراکز دینی در این فضاها ضروری به نظر می رسد.

وی افزود : هدف اصلی حضور در این نمایشگاه، معرفی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی و فعالیت های آن در رسانه ها و فضاهای مجازی بوده است و آمار بازدیدهای قابل توجه و چشم گیر از سایت های مرکز در روزهای اخیر، نشان دهنده موفقیت حاصل از این حضور می باشد.

مدیر انجمن های گفتگوی دینی و قرآنی با اشاره به استقبال مسئولین و مردم از غرفه ی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی گفت: با توجه به فعالیت مرکز در عرصه های متعدد فضای مجازی ، ضرورت معرفی فعالیت های آن در چنین نمایشگاهی آشکار است.

امیرخانی در پایان خاطر نشان کرد: امیداریم مسئولان ذیربط با توجه به اهمیت این بخش به فکر برنامه ریزی بهتر برای برگزاری هرچه با شکوه تر این چنین نمایشگاه هایی باشند.

علاقه مندان جهت دستیابی به تمامی امکانات پاسخگویی و نرم افزاری مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به نشانی www.pasokhgoo.ir  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رهگذر IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    این گونه مراکز و بیشتر معرفی کنید خدماتش خیلی خوبه