پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: از نشانه های درستی فعالیت های نیروی انتظامی تأییدات رهبری و از سوی دیگر انتقاد هایی است که از سوی دستگاه های سیاسی که سر در خارج کشور دارند، می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی استان گیلان در سالن محراب حرم مطهر گفت: نیروی انتظامی همواره دارای فرماندهان لایق و زمان شناسی و دقیق و تابع و مجری فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است.
وی ادامه داد: از نشانه های درستی فعالیت های شما این است که افرادی با شما دشمنی می کنند که خود ایمان و اعتقاد درستی ندارند و خدمت شما را مزاحم با هوا و هوس خود می دانند و دستگاه های سیاسی که سر در خارج کشور دارند، به پلیس و نیروی انتظامی ما که مجری قوانین الهی است و در این راه ملاحظه هیچ کسی غیر از فرمان قرآن و رهبری را ندارند، از آن انتقاد می کنند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نشانه قبولی کارهای نیروی انتظامی را تأییدات رهبری و ناراحتی دشمنان اسلام و انقلاب برشمرد.
وی در ادامه با اشاره به این که استان گیلان شهدای ارزشمندی در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده است، گفت: این استاد سابقه زیادی در تأسیس حوزه های علمیه و تربیت علما و فضلای دینی داشته است که امید می رود با این اقدامات انجام شده در استان، همه مردم این منطقه از آسایشی که در آن حاکم شده، بهره مند شوند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه افزود: آموزه ها و دستورات دینی ما همواره با بیان الگوها و مصداق هایی به ما رسیده است؛ در سوره مبارکه ممتحنه آورده شده است که یکی از اسوه های ما حضرت ابراهیم علی السلام و همراهان ایشان است. این پیامبر الهی از نظر دشمن ستیزی و شکستن نمادهای ضد فرهنگی مانند در هم شکستن بت ها و هم در عرصه خدمت رسانی، غیرت و دعا کردن، برای ما الگو هستند.
وی با اشاره به دعای حضرت ابراهیم علیه السلام مبنی بر اینکه مکه را سرزمین امن قرار دهد، گفت: دعا یعنی سرفصلی که برای ما حکم راهبرد داشته باشد، دعا به خودی خود تأثیر لازم را ندارد. در شهر مکه بعد از حضرت ابراهیم علیه السلام اتفاقاتی افتاد که امنیت آن را از بین برد؛ دعا یعنی این که بر اساس این راهبرد تلاش کنیم.
امام جمعه قم افزود: شما باید از خدا بخواهید منطقه ای که در آن مشغول خدمت هستید، مکانی أمن قرار دهد و خود نیز در راستای ایجاد امنیت در آن، تلاش کنید. استان گیلان، استانی زیباست که حفظ امنیت در این مکان زیبا، نسبت به مکان های دیگر دشوارتر است؛ مردم گیلان باید در برابر بروز ناأمنی ها بایستند و موجب دوام امنیت در این استان باشند.
خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار سردار محمد رضا میرحیدری، فرمانده انتظامی گیلان، گزارشی از برنامه های ناجا در راستای ایجاد امنیت و ترویج آموزه های اخلاقی در این استان ارائه داد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ارش IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    0 0
    انشاالله خداوند توفیق دهد تا مجری فرمان خدا و رسول و اهل بیت باشند نه دیگری.....