جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی آمریکا را با چالش جدی در دنیا مواجه کرد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سه دهه اخیر با اقتدار در برابر توطئه های نظام سلطه ایستادگی کرده و امروز به جایگاه ارزشمندی در جهان دست یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، صبح امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی 13 آبان در ساری  با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده، گفت: شهید حسین فهمیده الگویی برجسته برای زنان و مردان و به‌ویژه نوجوانان شد و توانست مقام هدایت و رهبری جامعه را به‌دست گیرد؛ بنابراین به سبب این فداکاری، روز بسیج دانش‌آموزی به اسم او نامگذاری شد.

وی با اشاره به روز 13 آبان که از روزهای برجسته در تقویم انقلاب اسلامی و تقارن با موضوعاتی مانند تبعید امام راحل در سال 1342 به ترکیه است، تصریح کرد: سران طاغوت به تصور اینکه می‌توانند جریان انقلاب را نابود کنند دست به این کار زدند، اما این کار سبب شعله‌ور شدن انقلاب شد و در 22 بهمن 57 سرنگونی رژیم پهلوی را رقم زد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان، تبیین کرد: دانشجویان متعهد پیرو خط امام با آگاهی و بصیرت کامل دانشجویان مرکز فتنه را شناختند و آن را تسخیر کردند و قدمی جدی برای مبارزه با استکبار برداشتند.

وی با بیان اینکه پشتیبانی امام راحل از دانشجویان پیرو خط امام نقطه عطفی در جامعه ایجاد کرد، یادآور شد: بصیرت دانشجویان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را رقم زد، روزی که ابهت آمریکا شکسته شد و قدرت و عظمت ملت جلوه‌نمایی کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که آمریکا در چند دهه اخیر بدترین جنایت ها را علیه ملت ایران روا داشته اند، گفت: ملت ایران هیچ گاه جنایت های آمریکایی ها را فراموش نخواهند کرد.

وی با اشاره به این که 13 آبان روز در هم کوبیده شدن استکبار جهانی از سوی دستان توانمند دانشجویان پیرو خط امام (ره) است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی از سوی جوانان ایران اسلامی بی آبرویی سیاسی بزرگی برای آمریکایی ها در جهان بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، سفارت های آمریکا در هر کشوری را لانه جاسوسی این کشور بر علیه ملت های جهان دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا با راه اندازی سفارت خانه در کشورها به دنبال جاسوسی علیه آن کشور است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی آمریکا را با چالش جدی در دنیا مواجه کرد، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سه دهه اخیر با اقتدار در برابر توطئه های نظام سلطه ایستادگی کرده است و امروز به جایگاه ارزشمندی در جهان دست یافته است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دیدگاه ملت ایران درباره آمریکا همان دیدگاه روز ابتدایی پیروزی انقلاب است، بیان داشت: آمریکا برای نابودی این انقلاب از هر ابزاری استفاده کرده، اما همواره با ایستادگی ملت ایران روبرو شده است.

وی با تأکید براین که ملت ایران پشتیبان واقعی انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: این مردم در صحنه های مختلف با همه وجود در برابر سلطه گری های دشمنان ایستادند و از میهن اسلام تمام قد دفاع کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه با اشاره به این که آمریکایی ها باید بدانند که پرونده  ۳۷ ساله آنها نزد ملت ایران بسیار سیاه است، خاطرنشان کرد: تا زمانی آمریکایی ها دست از خوی استکباری خود برندارند ملت ایران به آنها اعتماد نخواهند کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که لحن دولتمردان آمریکا در برابر ملت ایران همچنان لحن روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب است، گفت: مردم کشورمان هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم بیگانه نخواهند رفت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که راهپیمایی 13 آبان همچون تیری بر قلب استکبار جهانی است، افزود: حضور مردم در این راهپیمایی باشکوه تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha