جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تفسیر و حدیث حرم مطهر رضوی

حوزه / مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۰ هزار و ۴۱۶ زائر از فعالیت های واحد تفسیر و حدیث دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی بهره مند شده اند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علی امینی گازار با بیان این خبر ابراز کرد: اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی از ابتدای سال جاری تا کنون 356 کارگاه تفسیر و حدیث برگزار کرده که بیش از 5 هزار و 758 فراگیر از این کلاس ها بهره مند شده اند.

وی به نشست های قرآنی اشاره کرد و گفت: دارالقرآن الکریم حرم مطهر امام رضا(ع) در مناسبت های خاص همچون دهه کرامت، دهه پایانی صفر، محرم الحرام و ... نشست های قرآنی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می کند.

امینی گازار ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 106 نشست قرآنی برگزار شده که 12 هزار و 475 نفر از زائران حرم مطهر امام رضا(ع) در این نشست ها حضور یافتند.

وی برگزاری حلقه های تدبر در قرآن را از دیگر خدمات واحد تفسیر و حدیث حرم مطهر رضوی دانست و گفت: 166 کارگاه تدبر در قرآن با 132 ساعت برای یک هزار و 850 زائر برگزار شد.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز 79 کارگاه مناسبی برگزار شد که 7 هزار و 121 زائر و مجاور از این کارگاه ها بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه 96 کلاس با حضور 2 هزار و 187 فراگیر در حرم مطهر رضوی دایر است، گفت: 212 کلاس تفسیر و حدیث نیز با حضور 3 هزار و 785 فراگیر در شعبات و مساجد سطح شهر مشهد مقدس به علاقه مندان خدمت رسانی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha