جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عیادت مدیران حوزه قزوین از حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی

حوزه / مدیر و کارکنان حوزه علمیه قزوین از حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، مدیر سابق حوزه استان عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در این دیدار ضمن آرزوی شفای عاجل برای همه بیماران به خصوص مدیر سابق حوزه علمیه قزوین، به شخصیت  برجسته  این نویسنده و استاد پیشکسوت اشاره و گفت: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در مباحث  دینی فعالیت های ارزشمندی  داشتند که تحقیقات و پژوهش های  ایشان به  صورت کتاب دراختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیر حوزه علمیه خاطرنشان کرد: حجت الاسلام  والمسلمین  سید موسی ابراهیمی از محققان و نویسندگان برجسته  حوزه  علمیه  هستند که از خدای متعال  آرزوی شفای عاجل برای ایشان داریم.

وی افزود: وی زمانی که به عنوان مدیر حوزه علمیه استان قزوین بود خدمتگزاری شایسته‌ای به طلاب و اساتید داشتند که موفق شدند علاوه بر فعالیت مدیریتی، تحقیق، پژوهش تألیف کتاب‌هایی را انجام دهند که همین مهم سبب شد به عنوان یک چهره علمی در کشور و در این استان محسوب شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: یکی از افتخارات دیگر حجت‌الاسلام ابراهیمی تقدیم فرزند خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی که با اینکه دانش‌آموز بودند ولی رضایت ایشان موجب شد که عازم جبهه‌های حق علیه باطل شود تا از این خاک مقدس دفاع کند که در آخر فرزند ایشان شربت شهادت را نوشید.

یادآوری می شود : حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی، از سال گذشته  به  عارضه عروقی مغزی مبتلا شده اند که  اقدامات درمانی تیم پزشکی وی درحال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha