چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه امام جمعه بابلسر و مدیر حوزه خواهران مازندران

حوزه/ دشمن در عرصه جنگ نرم، بیشترین سرمایه گذاری را در حوزه زنان انجام داده تا با ترویج فرهنگ بی حجابی در جامعه، باعث کمرنگ شدن ارزش های دینی و سرگرم شدن آنان به شبکه های اجتماعی و بی توجهی به نقش مهم مادری و همسری، بالا رفتن آمار طلاق و ... گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، در نشستی با مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، بیان کرد: امروز نقش بی بدلیل و مهم زنان و مادران در شکل گیری شخصیت فرزندان که مهمترین سرمایه یک کشور محسوب می شوند، بر هیچ کس پوشیده نیست.

امام جمعه بابلسر با اشاره به اهمیت حوزه های علمیه خواهران، اظهار کرد: حوزه خواهران نقش موثری در تربیت دینی بانوان جامعه اسلامی دارد که رشادت های همسر و فرزندانشان در 8 سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام) لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخته است.

وی ادامه داد: دشمن در عرصه جنگ نرم، بیشترین سرمایه گذاری را در حوزه زنان انجام داده تا توسط این قشر، فرهنگ بی حجابی و بی بند و باری را در جامعه رواج داده و باعث کمرنگ شدن ارزش های دینی، سرگرم شدن آنان در شبکه های اجتماعی و بی توجهی به نقش مهم مادری و همسری، بالا رفتن آمار طلاق و ... گردد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که حوزه خواهران در کنار حوزه برادران، می تواند نقش موثری در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش های دینی ایفا نماید، ابراز داشت: خواهران طلبه در کنار تحصیل علوم حوزوی، باید نسبت به پاسخگویی به شبهات روز و همچنین ساماندهی جلسات خانگی بانوان اهتمام  ویژه داشته باشند.

حوزه خواهران بابلسر راه اندازی شود

امام جمعه بابلسر در پایان خاطر نشان کرد: تاسیس حوزه خواهران در شهر بابلسر به دلیل توریستی و دانشگاهی بودن این شهر، امر ضروری است که باعث جذب و تربیت خواهران خوب و متدین می گردد و  قطعا این بانوان نقش موثری در هدایت جامعه خواهند داشت.

انتهای پیام313/48

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha