پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمد حامد ابومحفوظ رئیس شورای رسانه ای انصارالله یمن

حوزه/ رژیم اسرائیل و عربستان برای حمله به کعبه توطئه دارند و می خواهند از این جنایت برای تحریک احساسات مردم به سود عربستان سوء استفاده کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از جنجال رسانه ای دروغین عربستان مبنی بر حمله موشکی انصارالله یمن به مکه مکرمه، احمد حامد رئیس شورای رسانه ای انصارالله یمن معروف به ابومحفوظ در سخنانی خطاب به مسئولان عربستان گفت: ما دست بسته نمی نشینیم حتی اگر شما جده را "مکرمه" و ریاض را "شریف" و پایگاه های نظامی خود را "مقدسات" بنامید.

وی گفت: البته از شیطان سعودی بعید نیست به کعبه و مقدسات حمله کند و همه باید بدانند که این بازی و جنجال رسانه ای که سعودی ها به راه انداخته اند، مقدمه ای برای جنایتی بزرگ و حمله سعودی ها به حرمین است.

ابومحفوظ گفت: اطلاعات روسیه چند ماه پیش گفته بود که دو رژیم اسرائیل و عربستان برای حمله به کعبه توطئه دارند و می خواهند از این جنایت برای تحریک احساسات مردم به سود عربستان سوء استفاده کنند تا عربستان بتواند در سایه آن جنایت های بیشتری را مرتکب شود.

وی در ادامه به حادثه کشتار حاجیان در منا اشاره کرد و گفت: کسانی که حاجیان خانه خدا را می کشند و بر جنازه آنها پا می گذارند از ارتکاب هیچ جنایتی در راه اهداف سیاسی خود ابا ندارند.

احمد حامد با اشاره به جنجال رسانه ای آمریکا و عربستان پس از حمله موشکی انصارالله به پایگاه ملک عبدالعزیز در شهر جده گفت: چنین رفتارهایی از دشمنی دروغگو و نیرنگ باز بعید نیست و از این رو آنها تلاش می کنند جلاد را به عنوان قربانی وانمود کنند.

وی خاطر نشان کرد: خطر واقعی که امت اسلامی و مقدسات و مکه را تهدید می کند، فکر وهابی و نظام سعودی است که استعمارگران آن را مانند اسرائیل در منطقه تاسیس کردند.

ابومحفوظ گفت: اندیشه وهابی مانند بمبی ساعتی است که نظام عربستان هروقت که آمریکا بخواهد آن را در هر کشوری منفجر می کند و کشتارهایی که امروز در عراق و سوریه و لیبی به دست تروریستهای داعش اتفاق می افتد، اقداماتی است که با حمایت آمریکا انجام می شود.

وی افزود: این ابوبکر البغدادی است که تهدید کرده کعبه را خراب می کند و ادعا کرده کعبه به بتی تبدیل شده که پرستیده می شود و سؤال ما این است که چه کسانی البغدادی را روی کار آوردند و از او حمایت کردند؟ آیا جز نظام عربستان حامی البغدادی است و با وجود این اظهارات تهدید آمیز وی، عربستان هیچ گاه این سخنان را محکوم نکرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • afa IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    با سلام و خسته نباشید: خداوند این عربستان جنایتکار و کودک کش و همچنین اسرائیل غاصب و آمریکا مکارو هزار رنک از صفحه روزگار همه را محو و نابود کند .انشاء الله . با تشکر فراوان