چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شبکه های اجتماعی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه قوام شیراز با اشاره به خطرات شبکه های مجازی، گفت: امروز اوقات فراغت جوانان در اینترنت و شبکه های اجتماعی می گذرد و برای پیشگیری از تهدیدات باید کاربردهای مفید را مورد توجه قرار داد.

حجت الاسلام سید اسماعیل قوامی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»،در شیراز با اشاره به اینکه امروزه حضور در فضای مجازی  به یکی از تفریحات افراد جامعه، خصوصا جوانان و نوجوانان تبدیل شده است گفت: امروز اوقات فراغت جوانان در اینترنت و شبکه های اجتماعی می گذرد و برای پیشگیری از تهدیدات باید کاربردهای مفید را مورد توجه قرار داد.

مدیر مدرسه قوام شیراز ادامه داد: با توجه به مسائل مورد نیاز امروز ، این  مدرسه علمیه به صورت تخصصی و سلسله وار به جای مباحث کلیشه ای و پیش پا افتاده قصد راه اندازی نشست های بصیرتی با موضوع "فضای مجازی و تهدیدات" در مرحله اول ویژه حوزویان منبری و تبلیغی و در ادامه ویژه همسران و فرزندان طلاب و سپس برای عموم مردم را دارد.

حجت الاسلام قوام افزود: این جلسات بصیرتی از چهارشنبه 12 آبان ماه سال جاری ساعت 14 به صورت هفتگی در این حوزه با حضور متخصصین عرصه فضای مجازی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروزه باید بدانیم که تهدیدات فضای مجازی تا چه اندازه می توانند برای خود، خانواده و محیط اطراف خطرناک باشند، و لذا دشمنان ما به جای اینکه به جنگ های نفر به نفر و ابزارهای نظامی دست بزنند با روش های ساده تر و کم هزینه تری ضربه ی خود را وارد می کنند.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha