جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد

حوزه / امام جمعه نورآباد گفت:۱۳ آبان روز نمایش اقتدار و استکبار ستیزی مردم بصیر ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛ حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امروز در دیدار با دانش آموزان بسیجی این شهرستان با اشاره به اینکه بسیج نهادی برخاسته از دل مردم و در بین مردم است اظهارداشت:بسیجیان با اخلاص و روحیه ولایت مداری در دفاع از کیان اسلام و انقلاب تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج سن و سال نمی شناسد و بسیجیان از هر قشری آگاهانه و ایثارگرانه در دفاع از اهداف مکتب تشیع و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می کنند، تصریح کرد: بسیجیان در همه زمان ها و مکان ها در مقابله با تهدیدهای فرهنگی و نظامی دشمن ایثارگرانه فداکاری می کنند و توطئه‌های دشمنان را خنثی می کنند.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه بسیجیان دانش آموز با پیروی از ولایت و دشمن شناسی نقشه های فرهنگی دشمن را بی اثر می گذارند، خاطر نشان کرد:دانش آموزان بسیجی در سال های دفاع مقدس با تبعیت از ولی فقیه آگاهانه درس خود را رها نمودند و جان خود را برای کیان انقلاب اسلامی فدا کردند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد در پایان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان امسال نیز اوج خشم و انزجار مردم ایران اسلامی علیه استکبار به گوش جهانیان خواهد رسید افزود: ۱۳ آبان روز نمایش روحیه استکبار ستیزی ر بصیرت مردم ایران اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha