سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان

حوزه/ملّت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری ، در جهت رسیدن به آرمان‌های انقلاب، همّت بلند داشته و در عرصة «جهاد کبیر» با استکبار، راه «نفوذ» را بر بدخواهان و سلطه‌جویان بسته است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن بیانیه  جامعه الزهرا(سلام الله علیها) به مناسبت ۱۳ آبان، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فلا تطع الکافرین و جاهدهم به جهادا کبیرا»

سورة مبارکة فرقان/آیة 52

سیزدهم آبان، نماد استکبارستیزی ملّتی است که درس‌آموز مکتب عاشور هستند و آزادگی و عزّتمندی بخشی از آموزه‌های دینی‌شان است.

ملّتی مؤمن و انقلابی که با تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و بدون انحراف از خط بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)، ولایت‌فقیه را رمز آسیب‌ناپذیری کشور می‌داند و به پشتوانة این باور عمیق، با ایستادگی شجاعانه در برابر توطئه‌های بیگانگان و پایبندی به ارزش‌های ناب اسلامی، در جهت رسیدن به آرمان‌های انقلاب، همّت بلند داشته و در عرصة «جهاد کبیر» با استکبار، راه «نفوذ» را بر بدخواهان و سلطه‌جویان بسته است.

در این روزها که فریادهای ظلم‌ستیزی و رویش‌های انقلابی، سرتاسر جهان را فراگرفته است و تاوان حق‌طلبی ملّت‌های مظلوم اسلامی در عراق، سوریه، یمن، بحرین، لبنان، فلسطین، کشمیر و نیجریه با سیاست‌های خصمانة مستکبران و با هدف تأمین منافع جنود شیطان در رژیم نامشروع صهیونیستی، نسل‌کشی و جنایات فجیع علیه بشریت است؛ ملّت هوشیار و ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور در صحنه و بیعت مجدّد با رهبری و تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان شریف حرم، فریاد بلند «نه» به استکبار سرخواهند داد.

جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از بزرگ‌مردان و زنان ایران اسلامی دعوت می‌نماید که با حضور گسترده و حماسی خود در این راهپیمایی، نقش‌آفرین همایش عظیم استکبارستیزی در سیزدهم آبان باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha