جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تربیت فرزند

حوزه/ رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، از برگزاری ۴ جلسه مشاوره گروهی با محوریت تربیت فرزند در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مهدی لسانی با بیان این خبر گفت: این کارگاه ها از روز سه شنبه تا پنج شنبه با حضور کارشناسان مجرب از سوی واحد مشاوره با رویکرد دینی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه محل برگزاری این کلاس‌ها در سر در غربی صحن جامع رضوی است، ابراز کرد: « مهارت هاي پیش از ازدواج»، «مهارت ارتباط موثر زوجین»، «مهارت هاي زندگی» و «مهارت هاي تربیت فرزند» از موضوعات این برنامه هاست.

وی اظهار کرد: این جلسات در دو نوبت صبح از ساعت 10 و بعد از ظهر از ساعت 15 تدارک دیده شده است.

لسانی با بیان اینکه تشکیل مشاوره گروهی به تخصص نیاز دارد، خاطرنشان کرد: برای برگزاری مشاوره‌های گروهی سعی شده تا اساتید دوره‌ها، از اساتید نمونه کشوری انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه خدمات مشاوره‌ای دینی در تمام ایام سال، از ساعت 8 تا 19 در حرم مطهر رضوی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: زائرانی که مایلند به صورت گروهی و فردی از مشاوره‌های دینی، اعتقادی و تربیتی بهره‌مند شوند، می‌توانند به مرکز مشاوره دینی آستان قدس رضوی در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) مراجعه و به صورت رایگان از خدمات این مرکز استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha