جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 397720
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
مبلغان / اساتید

حوزه/ با حضور نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اساتید و طلاب ممتاز مدارس علمیه شرق استان گیلان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی رئیس امور استان‌های مرکز خدمات در راستای یازدهمین گام از سفرهای استانی رئیس و مسئولین مرکز خدمات با حضور در شهرهای رودسر، لنگرود و لاهیجان با مدیر، اساتید و طلاب مدارس علمیه این شهرها دیدار و گفتگو کرد.

سفرهای استانی رئیس و مسئولین مرکز خدمات از سال 93 آغاز و در دو سال گذشته 10 استان مورد بازدید قرارگرفته‌اند و از امروز نمایندگان رئیس مرکز خدمات با حضور در استان گیلان یازدهمین سفر استانی را آغاز کرده‌اند.

ارتباط نزدیک و عاطفی با جامعه هدف و گفتگوی صمیمانه و معرفی جامع و کامل از مأموریت و شرح وظایف مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یکی از اهداف سفرهای استانی است و در همین راستا حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدی در مدارس علمیه شرق استان گیلان ضمن ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های مرکز خدمات در زمینه مسکن، بیمه، وام، خدمات فرهنگی و غیره، به سؤالات طلاب این مدارس در مورد فعالیت‌های مرکز نیز پاسخ داد.

تشویق و قدردانی از حوزویان در زمینه‌های تحصیل، تدریس، تبلیغ و تألیف یکی دیگر از اهداف سفرهای استانی است و به همین منظور حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات با حضور در مدارس علمیه فاطمیه(س) و امام جعفر صادق(ع) رودسر، صاحب‌الزمان(عج) لنگرود، جامع لاهیجان و مهدویه رشت از اساتید، ممتازین تحصیلی و حافظان قرآن این مدارس تجلیل کرد.

وی در این مدارس ضمن ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: مرکز خدمات در سال 1370 به دستور  مقام معظم رهبری  انقلاب تأسیس شد تا بتواند گوشه‌ای از مشکلات طلاب و روحانیون را رفع کرده که بتوانند با دغدغه فکری کمتری به تبلیغ علوم دینی بپردازند.

نماینده رئیس مرکز خدمات به ارائه خدمات فرهنگی توسط این مرکز ویژه طلاب و خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: رئیس مرکز خدمات تأکید ویژه‌ای بر ارائه خدمات فرهنگی مخصوصا به خانواده طلاب دارند و مرکز نیز ارائه این خدمات را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی ابراز داشت: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف مانند شبکه مجازی درصدد هستند که از گسترش دین اسلام جلوگیری کرده و شبهات بسیاری را وارد دین کنند و ما به‌عنوان سربازان امام زمان(عج) وظیفه داریم در تحصیل علوم دینی اهتمام جدی داشته باشیم تا بتوانیم دشمنان را در دستیابی به هدفشان ناکام بگذاریم.

شایان‌ذکر است از امروز چهار گروه به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات با حضور در مدارس علمیه استان گیلان ضمن دیدار با مدیران، اساتید و طلاب این مدارس، گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات ارائه کرده و از ممتازین تحصیلی و حافظان قرآنی نیز تجلیل می‌کنند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha