جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غلامرضایی

غلامرضایی با تاکید بر اینکه باید با قاطعیت دست رد بر سینه دشمنان زد، چرا که انقلابی، آمریکا پسند، انقلابی نیست، اگفت: ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان از سوی مومنان در اسلام مورد توجه قرار گرفته که ما باید به آن اهتمام داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، رمضانعلی غلامرضایی، کارشناس مسائل سیاسی، در نشست روشنگری سیاسی که با موضوع جهاد کبیر در مرکز تخصصی فقه اصول النفیسه حوزه علمیه خواهران اصفهان برگزار شد،  اظهار کرد: امسال مقام معظم رهبری مطابق با آیه دوم سوره فرقان «فَلَا تُطِعِ الْکَافِرِ‌ینَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا کَبِیرً‌ا» تا کنون چهار بار بحث جهاد کبیر را مطرح کردند و به معنای تبعیت نکردن از دشمن می باشد.

وی با بیان اینکه در سوره بقره آیه 120 قرآن کریم داریم که «وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم» چند نکته استفاده می شود، ابراز داشت: راضی نگه داشتن دشمنان اسلام با صرف مذاکره حاصل نمی شود و انتظار آنان تمکین در برابر تمام خواسته ها، برنامه ها و تسلیم در برابر آنهاست.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که باید با قاطعیت دست رد بر سینه دشمنان زد، چرا که انقلابی، آمریکا پسند، انقلابی نیست، ابراز داشت: ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان از سوی مومنان در اسلام مورد توجه قرار گرفته که ما باید به آن اهتمام داشته باشیم.

غلامرضایی در ادامه به حدیثی از امام علی(ع)  اشاره کرد و افزود: سست شدن در مقابل دشمن باعث طمع دشمن در جهت نابودی جبهه خودی می شود.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان به پیشرفت نظامی ایران اشاره کرد و گفت: ایران موفق به ساخت دوازده پهباد (پرنده هدایت پذیر از راه دور)، هواپیمای بدون سرنشین شده است  و در جنگ سی و سه روزه لبنان فقط  یکی از این هواپیماهای بدون سرنشین را به لبنان دادیم.

۳۱۳/۳۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha