سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کارگر گفت: امروز پیام های انقلاب اسلامی ایران به بیرون از مرزهای کشور راه پیدا کرده و به برکت آموزه های دین اسلام و و رهبر معظم انقلاب، مردم جهان بیدار شده و در پی از بین بردن ظلم و دست یافتن به آزادی دست، ندای عدالت خواهی سر می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدکارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با گرامیداشت  یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: در روز شمار تاریخ ایران اسلامی، یوم الله 13 آبان رویدادهایی را تداعی می کند که نشان دهنده مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

وی افزود: تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358، سه رویداد این روز بزرگ است.
  وی ادامه داد: امروز پیام های انقلاب اسلامی ایران به بیرون از مرزهای کشور راه پیدا کرده و به برکت آموزه های دین اسلام و و رهبر معظم انقلاب، مردم جهان بیدار شده و در پی  از بین بردن ظلم و دست یافتن به آزادی دست، ندای عدالت خواهی سر می دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اذعان کرد: بی تردید همبستگی مردم مسلمان و انقلابی، موجب فروپاشی استکبار جهانی است و با توجه به توطئه های شوم استکبار، در این برهه از زمان، اتحاد و انسجام امت اسلامی،  در سرنگونی و شکست هیمنه پوشالی استکبار مؤثر است.

انتهای پیام / ص

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha