چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ سردار اشتری گفت: با توجه به ازدحام و حجم بالای درخواست‌های صدور روادید، زائران حسینی پیگیری این امر را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شامگاه گذشته در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان که در بیت ایشان برگزار شد، به ارائه گزارشی پیرامون پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی و زیرساخت‌ها و خدمات انجام شده پرداخت و اظهار داشت: نيروي انتظامي همانند سال‌های گذشته براي ايام اربعين حسيني (ع) تمهيداتي را برگزاري باشکوه اين کنگره عظيم اتخاذ کرده تا زائران به‌راحتی سفر خود را در يک امنيت و نظم کامل انجام دهند.

وي، هدف از سفر به استان خوزستان را بازديد از مرزهاي شلمچه و چزابه عنوان کرد و از آمادگي صددرصدی پليس براي برگزاري هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعين حسيني (ع) خبر داد و گفت: دستورالعمل‌هایی براي مرزهاي زميني، هوايي و دريايي صادر شده است که با اتخاذ تدابيري، خلاءهاي سال‌های گذشته آسیب‌شناسی شده و بحمدالله اشکالات آن را برطرف کرده‌ایم.

سردار اشتری، با اشاره به مراحل صدور روادید زائران اربعین حسینی اظهار داشت: نیروهای دست‌اندرکار به‌صورت سه شفیت در حال انجام فعالیت بوده و دفاتر صدور گذرنامه در کمتر از ۷۲ ساعت گذرنامه را تحويل می‌دهند و آمادگي آن را دارند که در روزهاي باقی‌مانده با اقدامات مضاعف، پاسخگو باشند، اما با توجه به ازدحام و حجم بالای درخواست‌های صدور روادید، زائران حسینی پیگیری این امر را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

فرمانده نیروی انتظامی به تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده از سوی راهنمایی و رانندگی اشاره و در خصوص سایر آمادگی‌های نیروی انتظامی بیان داشت: مباحث امنیتی با هماهنگی تمامی دستگاه‌های نظامی انجام شده و وضعیت امورات گذرگاه‌های مرزی بسیار مطلوب و مناسب است.

سردار اشتری حفظ امنیت، آرامش و آسایش هم‌وطنان را وظیفه ذاتی کارکنان نیروی انتظامی دانست و بابیان این‌که همه اقدامات برای فراهم نمودن یک زیارت بامعرفت، مهیاست، افزود: نیروی انتظامی با تمام قوا وارد عرصه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسین شده و اقدامات لازم در استان خوزستان نیز انجام شده است.

وی در پایان، به نقش تأثیرگذار حضرت آیت‌الله موسوی جزایری در ساماندهی مسائل مربوط به اربعین حسینی اشاره و ضمن یادآوری خاطراتی از دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ایشان همواره دلگرمی رزمندگان اسلام در منطقه بوده و اکنون بازوی توانمند مقام معظم رهبری در خطه ولایتمدار خوزستان هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha