جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 توهین و آزار معلم آمریکایی علیه دانش آموز مسلمان

حوزه/ یک معلم آمریکایی اهل ایالت آریزونا، یک دانش آموز مسلمان را مورد آزار و اذیت قرار داده و گفت که بی‌صبرانه منتظر اخراج او از آمریکا و تبدیل شدنش به یک تروریست است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam.net، یک معلم آمریکایی در ایالت آریزونا، به یک دانش آموز پناهنده مسلمان گفت امیدوارست او به همراه دیگر مسلمانان به زودی از آمریکا اخراج شوند.

گفته می‌شود این معلم به دانش آموز پناهنده گفته است: بی‌صبرانه منتظرم دونالد ترامپ رئیس جمهور شود و تمام شما مسلمانان را اخراج کند. او ویزاهای شما را گرفته و همه شما را اخراج می‌کند و شرط می‌بندم که تو تروریست بعدی خواهی بود.

این حادثه تکان دهنده زمانی به رسانه‌ها کشیده شد که شکایتی رسمی در وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا و وزارت آموزش پرورش توسط اتحادیه‌ آزادی‌های مدنی آمریکا ثبت شد.

 این دانش آموز 11 ساله پناهجو که در سال 2012 به سومالی آمده است به کلاس ششم می‌رود. به علاوه در گزارش آمده است که رفتارهای آزار و اذیت فایه مایلز، معلم آمریکایی به حدی گسترده بوده است که اقدام به فشار دادن گلوی دانش آموز 11 ساله کرده به طوری که از شدت درد اشک از چشمانش جاری شده است.

این معلم همچنین ویدئویی از حادثه 11 سپتامبر به دانش آموزان نشان داده و مدعی شده است که نوجوان مسلمان قرار است تروریست بعدی باشد.

طی ماه‌های گذشته دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا متهم به دامن زدن به احساسات ضدمسلمانان و ضدپناهندگان شده و پیشنهاد جلوگیری از اجازه ورود مسلمانان به آمریکا را داده است.

بسیاری از دانشگاهیان آمریکایی از هم اکنون نگران تاثیر رفتارهای ترامپ برفضای تحصیلی مدارس این کشور هستند.

ده معلم سابق ایالتی و ملی سال آمریکا نیز در یک نامه سرگشاده به ترامپ، رفتار او را برخلاف تمام آنچه در کلاس درس به دانش آموزانش‌شان می‌آموزند دانستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha