چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
گفت وگو با نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با تاکید بر اینکه حضور پرشور نسل جوان نشان دهنده تکریم از ارزش های دینی و انقلابی بود، گفت: این حضور نشان دهنده نهایت نفرت از آمریکا و اسرائیل بود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با قدردانی از حضور و نقش آفرینی نسل جوان در راهپیمایی روز استکبارستیزی، اظهار داشت: حضور نسل جدید در راهپیمایی امروز بسیار برجسته و قابل توجه بود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان ثابت کردند خود را فرزند انقلاب و مدیون خون شهدای عزیز می دانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با تاکید بر اینکه حضور پرشور نسل جوان نشان دهنده تکریم از ارزش های دینی و انقلابی بود، ابراز داشت: این حضور نشان دهنده نهایت نفرت از آمریکا و اسرائیل بود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به اینکه نسل جوان کشور انقلابی است، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان انقلابی فهم دقیقی از مسائل روز دارند.

وی تصریح کرد: شور و هیجان انقلابی نسل جدید موجب افتخار است و فعالانه در صحنه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) همچنین با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، اظهار داشت: هیچگاه کفر قابل اعتماد نیست و همواره حق و باطل مقابل یکدیگر بوده اند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز آمریکا نماد واقعی کفر است، خاطرنشان کرد: امروز در هر جنایتی که در دنیا شاهد هستیم، فتنه و نقش آمریکا مشاهده می شود.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha