جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کنگره جمعیت و شخصیت های اسلامی لبنان

حوزه/ کنگره جمعیت و شخصیت های اسلامی لبنان اکید کرد: حق دینی و تاریخی ملت فلسطین در سرزمین خود از وعده های باطل و توافقات سازش بالاتر است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کنگره جمعیت و شخصیت های اسلامی لبنان در بیانیه ای تاکید کرد: حق دینی و تاریخی ملت فلسطین در سرزمین خود از وعده های باطل و توافقات سازش و تسلیم بالاتر و برنده تر است. ما هم چنین بر ضرورت تداوم انتفاضه مردمی و انواع مقاومت علیه دشمن صهیونیستی برای شکست دادن پروژه های استعمارگرانه و تجزیه طلبانه تاکید می کنیم.

این کنگره  از ملت اسلامی و آزاده جهان خواست تا نسبت به تهدیدات پیش روی فلسطین و مقدسات آگاه باشند و افزود: این خطرات نه تنها فلسطین را تهدید می کند، بلکه تمام امت را هم در بر می گیرد. اتفاقات سوریه، لیبی و عراق و غیر آن در راستای تداوم "اعلامیه بالفور" و وعده های شوم، تحمیل سیاست سلطه، پروژه های فتنه و تقسیم و تجزیه امت اسلامی است.

کنگره اسلامی لبنان، توطئه علیه قضیه فلسطین را از زمان "اعلامیه بالفور" تا امروز ادامه دار دانست و یادآور شد: دشمن صهیونیستی در میان سکوت اعراب و کشورهای جهان شنیع ترین و بدترین جنایت ها را علیه ملت فلسطین، سرزمین و مقدسات آن مرتکب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha