شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمود عبداللهی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی با بیان این که نظام طاغوت می خواهد هویت عبودیت را از ما بگیرد، گفت: امروز فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای با ارائه محتوای غیر اخلاقی در سطح وسیع، وسیله ای برای بی هویت کردن ما هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی، عصر روز گذشته، در جمع مبلیغن و روحانیون دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به آیه 36 سوره مبارکه نحل که می فرماید: "وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِي كُلِّ أُمَّةٍ رَّسُولاً أَنِ اعْبُدُواْ اللّهَ وَاجْتَنِبُواْ الطَّاغُوت" گفت: همه انبیاء الهی(ع) برای دعوت مردم به پرستش خداوند و ایستادگی در برابر طاغوت مبعوث شدند، لذا توحید دو قسمت دارد "تسلیم در برابر خدا" و "مقاومت در برابر هرچه غیر خداست" که همان طاغوت است.

وی با بیان اینکه در حادثه عاشورا محور رضایت الهی است و رضایت الهی یعنی مقابله با طاغوت و این ایستادگی یعنی مظهر عزت الهی، ابراز داشت: انقلاب اسلامی  نیز همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند برگرفته از قیام عاشورا است.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مبارزه با استکبار تعطیل شدنی نیست و هویت اسلامی و قرآنی ما در مقابله و نبرد با طاغوت است، اظهار داشت، اگر این مبارزه و نبرد نباشد، ما تابع قرآن نیستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه تاکید کرد: هرچه بندگی، خضوع، شناخت و عبودیت انسان در برابر خدا قوت بیشتری داشته باشد، قاطعیت بیشتری در برابر طاغوت خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به اینکه ما به سه نوع استعمار یعنی استعمار فکری، استعمار سیاسی و استعمار اقتصادی مواجه هستیم، گفت: آمریکا به عنوان طاغوت زمان می خواهد در هر سه زمینه ما را وابسته و زمین گیر کند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه طاغوت را دارای دو نوع داخلی و خارجی دانست و افزود : انسانی می تواند در برابر طاغوت بیرونی بایستد که در داخل هم خودش اسیر هواهای نفسانی نباشد.

وی با تاکید بر این نکته که خوی آمریکا استکباری است، ادامه داد: عربستان سعودی به اسم اسلام و عنوان خادم الحرمین این همه جنایت علیه مردم بی گناه یمن مرتکب می شود و زنان و کودکان را می کشد، مگر غیر این است که از آمریکا دستور می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان این که نظام طاغوت می خواهد هویت عبودیت را از ما بگیرد، ابراز داشت: امروز فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای با ارائه محتوای غیر اخلاقی در سطح وسیع، وسیله ای برای بی هویت کردن ما هستند.

عضو خبرگان رهبری در پایان با انتقاد از مسئولین در عدم توجه به اینترنت ملی گفت: طبق اعلام کارشناسان، ما می توانیم 90 درصد نیاز شبکه اینترنتی ایمن را در داخل تامین کنیم.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha