شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتابخانه

حوزه/ مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه (س) از ایجاد و راه‌اندازی کتابخانه تخصصی حضرت معصومه و حضرت زهرا سلام الله علیهما در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام سیدمحمد صادقی آرمان گفت: پژوهشگرانی که به دنبال انجام کارهای مطالعاتی درباره حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیهما هستند، باید به یک مرجع و منبع جامع دسترسی داشته باشند،  لذا کتب موجود در کتابخانه آستان مقدس که مربوط به این دو بانوی بزرگ اسلام می باشد، جمع آوری شده و به زودی در بخشی جداگانه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

مدیر کتابخانه آستان مقدس افزود: بررسی های کلی در خصوص نواقص کتب و رایزنی با انتشارات و مولفین جهت دریافت کتب در مورد حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیهما انجام شده است تا با این اقدام تمامی کتب در کتابخانه آستان مقدس جمع آوری گردد.

حجت الاسلام صادقی آرمان با بیان اینکه کسانی درباره این دو بانو کتاب دارند اضافه کرد: این مجموعه به صورت هدیه و هم به صورت خرید آمادگی دریافت کتاب از اشخاص حقیقی را دارد و از اقدام افرادی که می خواهند این کار را انجام دهند استقبال می کند.

وی بیان کرد: تمامی نسخه های موجود در کتابخانه آستان مقدس در خصوص حضرت زهرا و حضرت معصومه علیهماالسلام به صورت دیجیتال جمع آوری شده و رایزنی برای بارگزاری در سایت تخصصی نیز در حال انجام است.

مدیر کتابخانه آستان مقدس اظهار داشت: رایزنی با مجموعه های مختلف برای ترجمه کتب به 10 زبان زنده دنیا درباره این دو بانوی بزرگ اسلام انجام شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha