شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آخر زمان

حوزه/ نشست ویژگی های دولت کریمه جهانی آخرالزمان (س)، در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بابل برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام جبرییلی، کارشناس مباحث اعتقادی، در نشست ویژگی های دولت کریمه جهانی آخرالزمان (س)، در مدرسه الزهرا(س) بابل بیان کرد: جریان کربلا ما را به جهادی دعوت می کند که برخلاف جهاد ابتدایی، برهمگان واجب بوده و افراد باید در این نبرد با تمام توان  از ولی و رهبر خود دفاع کنند.

وی افزود: افراد در  جهاد دفاعی  باید اهل هجرت بوده تا جهادگر واقعی محسوب شوند و مراد از  این امر، هجرت درون، یعنی هجرت علمی و اخلاقی است.

حجت الاسلام جبرییلی ادامه داد: درس خواندن در حوزه و تعالی علمی به مثابه شمشیر برای ضربه زدن به یزیدیان محسوب شده و یک جهاد علمی است

وی اظهار کرد: خداوند در صدد ایجاد جامعه الهی بر اساس کرامت انسانی، و شیطان در صدد ایجادجامعه ای بر اساس اسارت انسانی است؛ همچنین هدف از آفرینش تشکیل دولت کریمه جهانی است و تا تشکیل دولت کریمه جهانی، نیروهای الهی و شیطانی همواره در حال جنگ می باشند.

این کارشناس حوزوی اعلام کرد: در دولت کریمه جهانی حضرت مهدی (عج)انسانها کریم، دلسوز و دستگیر هم بوده، از اشتباهات یکدیگر چشم پوشی کرده و اهل تکبر، قدرت و شهرت نمی باشند.

وی خاطر نشان کرد: سیدالشهداء (ع) قیام کرد تا اسلام را احیاء نماید و امام زمان (عج)، ظهور می کنند تا اسلام احیاءشده  را به جهانیان معرفی کرده و آن را ترویج دهد؛ قطعا تنها افراد مومن هجرت کننده جهاد گر، در این مسیر امام زمانشان را یاری خواهند کرد

انتهای پیام313/48.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha