چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 امام حسین (ع)

حوزه/ مدیر مدرسه امام صادق(ع) مرودشت با توجه به در پیش داشتن ایام اربعین حسینی و شروع مراسم بزرگ و حماسی پیاده روی، از برگزاری کارگاه آثار فردی و اجتماعی زیارت امام حسین(ع)در این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام اسدالله پرهیز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس با اشاره به مراسم بزرگ و حماسی پیاده روی اربعین، گفت: به همت معاونین تهذیب و پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) مرودشت و به منظور شناخت حوزویان این شهرستان با تاثیرات زیارت حضرت سیدالشهدا(ع)، کارگاه آثار فردی و اجتماعی زیارت امام حسین (ع)، دوشنبه 17 آبان ماه جاری در این مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: در ابتدای این کارگاه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد، تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت به ایراد سخنرانی می پردازد و سپس در ادامه اساتید به بیان موضوعات می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مرودشت گفت: در این کارگاه تخصصی طلاب با علت اختلاف روايات در ارزيابي زيارت امام حسين (ع)، تبيين روايات برتر بودن زيارت حضرت سیدالشهداء(ع)،  نهادينه کردن فرهنگ زيارت امام حسين (ع) از حج آشنا می شوند.

وی افزود: این کارگاه برای اولین بار در این مدرسه برگزار می شود و به یاری خداوند پس از اتمام این کارگاه از حاضرین و طلاب شرکت کننده نظر سنجی خواهد شد و در صورت درخواست برگزاری چنین نشست هایی تا قبل از ایام اربعین این کارگاه به صورت سلسله وار برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha