جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، فرقه ضاله وهابیت را مایه ننگ جهان اسلام معرفی کرد و گفت: تفکر وهابیت مهم ترین خطر برای وحدت دنیای اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، عصر روز گذشته در نشست بصیرتی که با موضوع شناخت وهابیت، در ساری برگزار شد، فرقه ضاله وهابیت را مایه ننگ جهان اسلام معرفی کرد و گفت: این فرقه انحرافی تنها به دنبال خدشه دار کردن اسلام ناب است.

وی، ایجاد تفرقه میان امت اسلامی و بر هم زدن وحدت امت واحده را یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های فرقه ضاله وهابیت برشمرد و خاطرنشان کرد: این فرقه ضاله با حمایت همه جانبه استکبار جهانی امروز به عنوان بزرگ‌ترین‌ دشمن مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که فرقه ضاله وهابیت در قرن دوازدهم در نجد عربستان از سوی شخصی به نام محمدبن عبدالوهاب، با حمایت طایفه آل سعود و پشتیبانی پشت پرده انگلیس و صهیونیست ها بنیانگذاری شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور عربستان، انگلیس و صهیونیست ها به صورت جدی از این فرقه ضاله حمایت می کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، وهابیت را ابزار دست استکبار برای رسیدن به اهداف پلید آنها در منطقه دانست و تصریح کرد: حکام آل سعود پشتیبان اصلی این فرقه ضاله به شمار می روند.

وی در ادامه سخنان خود به وهابیت های تبلیغی این فرقه ضاله اشاره کرد و گفت: فرقه وهابیت به صورت چهره به چهره و با بهره گیری از امکاناتی که استکبار در اخیار آنها قرار داده فعالیت می‌کند.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که وهابیت تهاجم خویش را به سمت پیروان اهل بیت‌(ع) نشانه رفته است، افزود: این فرقه ضاله با تهمت زدن‌های متعدد می‌خواهد شیعه را دشمن اصلی اهل سنت معرفی کنند.

وی با بیان این که تفکر وهابی مهم ترین خطر برای وحدت دنیای اسلام است، گفت: وهابیت امروز تنها اجرا کننده نقشه های صهیونیسم و استکبار در جوامع اسلامی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از برادران اهل سنت نیز با تفکرات انحرافی وهابیت مخالفت شدید دارند، خاطرنشان کرد: وهابیت امروز تنها اجرا کننده نقشه های صهیونیسم و استکبار در جوامع اسلامی است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز همه تلاش استکبار برای تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی خلاصه شده است، ادامه داد: گروه های وهابی نیز دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان همراهی می کنند.

وی با تأکید بر این که امروز برادران شیعه و سنی با صفا و صمیمیت در کنار هم زندگی می کنند، ادامه داد: همه مسلمانان باید مراقب توطئه های دشمنان اسلام باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز علمای شیعه و سنی در ایجاد وحدت کلمه میان مسلمانان وظیفه سنگینی بر عهده دارند، تصریح کرد: همه باید در این زمینه قدم بردارند و مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha