چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
 لیبرال دموکراسی

حوزه / مسئول امور روحانیون سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: امروز به مدد مقاومت اسلامی، استخوان های لیبرال دموکراسی در حال خرد شدن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام محمد ولایتی در یادواره شهدای شهرستان مانه و سملقان، در جمع روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردم، اظهار داشت: اسلام « رُحَماءُ بَینَهُم » را با دوستان خود دارد از آن سو در مقابل دشمان بر «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ» تکیه می زند، پس مصالحه با دشمنان اشتباه بزرگی است.

مسئول امور روحانیون سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی تاکید کرد: باید مراقب کسانی که نبضشان در دست آمریکا است، باشیم، آن ها می گویند که نیازی نیست شعار مرگ بر آمریکا را سر بدهیم حال آن که خود آمریکایی فهمیده اند این شعار چه تاثیراتی در عرصه جهانی دارد، اما عده ای در داخل نمی فهمند که مرز های جغرافیایی ما دیگر شلمچه نیست امروز تنگه باب المندب مرز جغرافیایی ماست.

وی ادامه داد: هر چه متفکران و رسانه های دشمنان تلاش کردند تا شعاری علیه ایران اسلامی درست کنند نتوانستند اما ایران توانست با شعار «مرگ بر آمریکا» بسیاری از کشور های دنیا را با خود همراه و هم صدا نماید.

حجت الاسلام ولایتی بیان داشت: امروز صدای خرد شدن استخوان های لیبرال دموکراسی را می شویم، اگر صاحب قدرت نبودیم، چرا یک کشور که خود را ابر قدرت می داند دنبال مذاکره با ماست، آن ها پی به قدرت و پتانسیل شما برده اند، آنها دفاع مقدس و 9 دی را دیده اند که از ما حساب می برند.

مسئول امور روحانیون سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه فریب، مقدمه فتنه است، گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکید داشتند که نباید مردم را فریب و به آن ها آدرس غلط داد. عده ای بهتر شدن معیشت مردم را به ارتباط با آمریکا پیوند می زنند که این فریب دادن مردم است، راه حل اقتصادی برای کشور فقط عمل به اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان تاکید کرد: مراقب باشیم که به جوانان انقلابی که خواهان حق هستند و حرف حق می گویند برچسب تند رو زده نشود، چرا که عده ای می خواهند با این حرف ها زبان جوانان انقلابی را در کام نگه دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha