سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
قدس شریف

حوزه/ گردان ها و گروه های مقاومت فلسطینی با اعتراض به جلوگیری رژیم صهیونیستی از پخش اذان در شهر قدس، این اقدام را جنایتی علیه این شهر مقدس و مسلمانان و تمام ادیان الهی دانستند.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، گردان ها و گروه های مقاومت فلسطینی با اعتراض به  جلوگیری رژیم صهیونیستی از پخش اذان در شهر قدس، این اقدام را جنایتی علیه این شهر مقدس و مسلمانان و تمام ادیان الهی دانستند.

حازم قاسم سخنگوی حرکت اسلامی حماس در این رابطه گفت: مردم فلسطین و مجاهدان مقاومت از نمادها و شعائر اسلامی که هویت این مردم است پاسداری می کنند و صدای اذان تا روزی که قدس شریف آزاد شود از فراز ماذنه ها شنیده خواند شد و مقاومت از این هویت دینی با خون خود پاسداری خواهد کرد.

وی در گفتگو با خبرگزاری یونیوز تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از آشوب موجود در منطقه و درگیری ها ییان مسلمانان، استفاده می کند تا برنامه های خود را در راستای حذف هویت اسلامی شهر قدس پیاده کند.

احمد المدلل رهبر حرکت جهاد اسلامی نیز در مصاحبه با خبر گزاری یونیوز با بیان این که  شهر قدس، شهر تمام ادیان آسمانی است، نسبت به  لزوم متوقف شدن این جنایت هشدار داد و گفت باید احساسات و مشاعر مسلمانان نسبت به این جنایت در شهر قدس بر انگیخته شود همه مسلمانان در سراسر جهان نفرت خود را از این اقدام رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha