سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید محمد جواد شرافت

حوزه/ شاعر جوان و مطرح شعر آیینی گفت: آثار ارسالی به سوگواره شعر امام حسن مجتبی(ع) در سال های اخیر رونق خوبی پیدا کرده است.

سید محمد جواد شرافت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه» با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز سوگواره شعر امام حسن مجتبی (ع) به مدت سه سال در قم اظهار داشت: شب گذشته نیز این مراسم با حضور جمعی از برترین و سرشناس ترین شاعران آیینی همچون استاد مجاهدی، صابر خراسانی، برقعی، حاج علی انسانی و نیز برخی از شاعران از شهرهای تهران، قم و اصفهان و مشهد در سالن همایش های موسسه فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

وی افزود: به لطف الهی در این سه سال شاهد رونق و رشد خوبی در آثار ارسالی هستیم که بخشی از آن ها نیز در سوگواره قرائت شده که خود همین می تواند سرمایه خوبی برای ادامه کار در آینده باشد.

این شاعر طلبه همچنین بیان داشت: همت دوستان شاعر و ادیبان فرهیخته در این سوگوار در واقع گام مهمی است در تثبیت روز هفتم صفر به عنوان سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) که اتفاقاً مورد تاکید خاص علما و مراجع عظام تقلید است.

وی اضافه کرد: ان شاءالله قرار بر این شده که در 28 صفر به صورت ویژه به حضرت رسول (ص) بپردازیم و در این راستا محافل شعر نیز برگزار می شود و حقیقتاً نیز چه خوب است که در روزهای ماه صفر که همه دل ها ، عاشورایی است برای امام مجتبی(ع) و مظلومیت ایشان هم برنامه خوب و ارزنده ای داشته باشیم که به لطف الهی این سوگواره گام مهمی در این راستا بوده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha