پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه / عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: : امنیتی که هم اکنون در کشور وجود دارد به دلیل رهبری های حکیمانه و به هنگام رهبر معظم انقلاب اسلامی و رصد شبانه روزی تحرکات دشمنان توسط نیروهای اطلاعات کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، وزیر اطلاعات در جریان سفر یک روزه خود به خراسان شمالی، با آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن خوشامدگویی به وزیر اطلاعات گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حتی ذره ای از مواضع خود دست بر نداشته و همیشه در تمام دوران صلابت داشته اند.

وی تصریح کرد: امنیتی که هم اکنون در کشور وجود دارد به دلیل رهبری های حکیمانه و به هنگام رهبر معظم انقلاب اسلامی و رصد شبانه روزی تحرکات دشمنان توسط نیروهای اطلاعات کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات نیز در این دیدار گفت: امنیت ایران اسلامی نتیجه همدلی، همکاری تمامی دستگاه ها و همراهی اقشار مختلف جامعه است که با وجود اینکه ناامنی هایی در برخی از کشورهای همسایه وجود دارد لیکن امنیت مطلوبی در کشور ما برقرار است.

وی با اشاره به اینکه در برخی موارد تفاوت دیدگاهی در امور سیاسی وجود دارد افزود: گرچه فراز و نشیب هایی در این زمینه وجود دارد اما رهبر معظم انقلاب مثل همیشه سکان هدایت کشور را در دست داشته و آن را به بهترین نحو هدایت می کنند.

وزیر اطلاعات همچنین برخی تحرکات دشمن برای ضربه زدن به کشور ایران را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: با تلاش های شبانه روزی و اشراف نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور هیچ گاه دشمنان نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان نظام اسلامی نیازمند دعای خیر علما و روحانیون و نیازمند به کار گیری رهنمودهای آنها در تمام زمینه ها و امورات هستند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha