جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی آذرشب

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره مقدماتی آشنایی با مهارت های مشاوره و راهنمایی در این حوزه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب با اشاره به برگزاری  دوره آموزشی آشنایی با مهارت های مشاوره و  راهنمایی، گفت: این دوره با هدف آشناسازی اساتید و طلاب مدارس علمیه استان با مهارت های مشاوره و راهنمایی در بخش مقدماتی از فروردین سال جاری آغاز و تا پایان مهر  ادامه یافت.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این دوره با هماهنگی و همکاری معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور و به منظور کادرسازی و در نهایت زمینه سازی برای تاسیس مرکز مشاوره حوزه علمیه استان راه اندازی شده و 9 عنوان اصلی و پرکاربرد در زمینه مباحث مشاوره ای آموزش داده شد.

وی از برگزاری 18 کارگاه آموزشی در این دوره آموزشی خبر داد و ابراز داشت: در این دوره مجموعاً 18 کارگاه آموزشی برای دو گروه برگزار شده است.

حجت الاسلام آذرشب خاطرنشان کرد: این دوره با ثبت نام از افراد متقاضی و واجد شرایط آغاز شد که در ابتدا 75 نفر از اساتید و طلاب استان ثبت نام کردند که پس از انجام مصاحبه و تست شخصیت(کتل)، تعداد 60 نفر برای دوره پذیرفته شدند.

 معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: با پایان یافتن دوره مقدماتی در آینده نزدیک، دوره تکمیلی برای افرادی که آزمون های دوره مقدماتی را با موفقیت طی کنند برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که موضوعات تدریسی در این دوره ها با استقبال فراوان مدیران و اساتید مدارس مواجه شده که این امر، ضرورت برگزاری بیشتر دوره های مذکور را نشان می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha