سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمن به دنبال ایجاد گسست نسل در ایران اسلامی است و در نظر دارد با ایجاد فاصله بین نسل جوان و آرمان های انقلاب و امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، از ارزش های این انقلاب بکاهند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی عصر امروز در آیینی با موضوع استکبارستیزی که در محل مسجد امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی و دنیای استکبار سعی دارد تا با تهدیدها، تحریم ها و شبکه های مجازی ما را مورد هجمه قرار داده و گرفتار کنند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی از طریق شبکه های مجازی سعی می کنند تا باعث کمرنگ کردن اعتقادات و ریزش اخلاقی جامعه به ویژه نسل جوان شوند و مردم راعلیه ولایت فقیه بسیج کنند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: باید استکبار را به عنوان شیاطین بزرگ بدانیم و در فهم شگردهای آنها بیش از پیش تلاش کرده و اجازه نفوذ را به این دشمنان نظام اسلامی به هیچ عنوان ندهیم.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: دشمن به دنبال ایجاد گسست نسل در ایران اسلامی است و در نظر دارد با ایجاد فاصله بین نسل جوان و آرمان های انقلاب و امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، از ارزش های این انقلاب بکاهند و جوانان را نسبت به اینها بی اهمیت کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اگر امروزه می بینیم دشمنان ایران به بهانه‌ی انرژی هسته ای، پیشرفت های نظامی، حقوق بشر و ... بر علیه ما تبلیغ می کند، اینها همه پوششی است برای اینکه با جریان استکبارستیز انقلاب اسلامی مبارزه کنند و این انقلاب را از مسیر تعالی و پیشرفت باز دارند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha