جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه الزهرا(س) جویبار

حوزه/ مقام معظم رهبری همواره بر انقلابی ماندن حوزه های علمیه تاکید داشته و اساتید را سفارش به حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و انتقال این تفکر به طلاب می نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین موسوی که به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری، برای بازدید و رسیدگی به امور اساتید حوزه خواهران در جمع اساتید مدرسه الزهرا(س) جویبار حضور یافته بود، طی سخنانی بیان کرد: با توجه به این که حوزه های علمیه منسوب به اهل بیت ( علیهم السلام )  و به طریق اولی حوزه های علمیه خواهران منسوب به حضرت زهرا ( س )می باشند؛ لذا طلاب و اساتید باید  از سیره معصومین ( علیهم السلام ) در منش و تعاملاتشان تاسی بگیرند .

وی با تاکید بر بحث تربیت و تزکیه نفس و با اشاره به سیره بزرگان حوزه و علما ء در سبک زندگی اشان اعلام کرد: زندگی طلاب باید بر پایه قناعت و دوری از دنیا زدگی باشد . بنابراین  اساتید باید آنها را با زندگی بزرگانی مثل حضرت امام ( ره ) آشنا کرده و این تفکر ارزشمند را که دنیا محل گذر است را در جانهایشان بنشانید .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه اظهار داشت : اساتید علاوه بر مراقبت ویژه ای که باید درتربیت درونی طلاب داشته باشند، لازم است با تاسی از سیره بزرگان حوزه های علمیه، از جهت علمی و معیشتی نیز طلاب را مورد تفقد و توجه قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به توصیه های  رهبر انقلاب در راستای حفظ دستاوردهای نظام گفت : مقام معظم رهبری همواره بر انقلابی ماندن حوزه های علمیه  تاکید داشته و اساتید را سفارش بر حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و انتقال این تفکر به طلاب می نمایند

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha