شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی / بجنورد

حوزه/ با فراهم شدن و برقراری امنیت، بستر رشد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نیز ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: هیچ نعمتی بالاتر از نعمت امنیت نیست و به خاطر وجود این نعمت در ایران اسلامی باید تحریم ها و مشکلات سیاسی را که بر ما تحمیل شده است، تحمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه امنیت آنقدر مهم است که در قرآن کریم نیز بدان تاکید بسیار شده است، گفت: همه باید تلاش کنیم تا زمینه امنیت را در جامعه بیش از پیش فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به آیات قرآن کریم، برقراری امنیت در گرو 2 چیز است که داشتن ایمان و آلوده نکردن ایمان به ظلم است که هر جامعه ای که این 2 اصل را داشته باشند به خودی خود دارای امنیت است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش در جامعه مهم ترین اصل است، خاطرنشان کرد: با فراهم شدن و برقراری امنیت، بستر رشد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نیز ایجاد می شود.

سربازان گمنام امام زمان (عج) بر مسائل کشور اشراف اطلاعاتی بالایی دارند

وزیر اطلاعات نیز در این نشست با بیان اینکه امروز امنیت، عزت و اقتدار نظام مقدس ایران اسلامی مرهون خون شهدای والامقام است،  افزود: در نظام اسلام اصل مردم هستند و باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی اظهار داشت: فردی که برای رفع مشکلات مردم جامعه خودش تلاش کند ثواب زیادی می‌برد و این خودش نوعی توفیق محسوب می شود که نصیب هر کسی نمی شود.

وی با اشاره به اینکه بار مسئولیتی که بر دوش مجموعه اطلاعات است اساسا یک نعمت بزرگ بوده که باید شکر این نعمت و موهبت الهی را به‌جای بیاوریم افزود: مسئولیت سرمایه بزرگی بوده که در اختیار مدیران است و از این‌ رو باید برای خدمت‌رسانی به جامعه صرف شود.

وی در ادامه  گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) اشراف اطلاعاتی بالایی بر مسائل کشور دارند و این باعث خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی ها، وزارت اطلاعات قبلا رتبه هفتم را از لحاظ محبوبیت داشته که طبق نظرسنجی اخیر این وزارتخانه با لحاظ محبوبیت رتبه سوم را کسب کرده که این افتخاری برای وزارت اطلاعات محسوب می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha