پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری اولین جشنواره علامه حلی در استان کرمانشاه خبرداد.

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری جشنواره علامه حلی خبر داد و اظهار داشت: اولین جشنواره علامه حلی به همت مدیریت حوزه علمیه خواهران، مدیریت حوزه علمیه برادران و اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان کرمانشاه برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: فراخوان جشنواره علامه حلی با محوریت مقاله، کتاب و پایان نامه با موضوعات علوم اسلام و انسانی مرتبط با حوزه دین برگزار می شود.

این استاد حوزه افزود: طلاب و روحانیون، مخاطبان و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند در رشته های فقه و حقوق اسلامی، اصول فقه، فلسفه و منطق، ادبیات، تفسیر و علوم قرآنی و علوم حدیث و درایه با یکدیگر به رقابت بپردازند.

حجت الاسلام قلعه بالایی با اشاره به بخش ویژه جشنواره علامه حلی ابراز داشت: طلاب و روحانیون می توانند مقالات و پایان نامه های خود را در بخش مهدویت، فرصت ها و آسیب ها ویژه تمامی مقاطع تحصیلی و بایسته های حوزه انقلابی ویژه طلاب سطح عالی جهت شرکت در این همایش به بخش دبیرخانه ارسال کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان اینکه واقفین باید به سمت حوزه های علمیه سوق داده شوند اذعان داشت: جشنواره علامه حلی در بخش استانی به وقف و راهکارهای ترویج آن پرداخته تا با استفاده از مقالات و پایان نامه های منتخب در خصوص هدایت واقفان به سمت حوزه علمیه این مهم را تقویت بخشند.

وی در پایان یادآور شد: آخرین مهلت ارسال مقالات پانزدهم دی ماه سال جاری بوده و طلاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترنتی www.jhelli.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha