شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمدرضا عارف

حوزه/ محمد رضا عارف در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات گفت: انتظار از رسانه ای که به عنوان بلندگوی رسمی حوزه های علمیه شناخته می شود این است که اخبار حوزه و بزرگان آن که مراجع عظام تقلید باشند را بی کم و کاست منتشر کند و البته این فعالیت ها قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمدرضا عارف نماینده تهران در مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در جریان فعالیت های رسانه رسمی حوزه های علمیه قرار گرفت.

محمد رضا عارف در این دیدار  ضمن گفتگو با حجت الاسلام والمسلمین مولایی، مدیر عامل خبرگزاری حوزه، در جریان فعالیت های رسانه رسمی حوزه های علمیه قرار گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تقدیراز تلاش های دست اندرکاران خبرگزاری حوزه گفت: انتظار از رسانه ای که به عنوان بلندگوی رسمی حوزه های علمیه شناخته می شود این است که اخبار حوزه و بزرگان آن که مراجع عظام تقلید باشند را بی کم و کاست منتشر کند  و البته این فعالیت ها قابل تقدیر است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پایان بازدید خود از غرفه خبرگزاری حوزه ویژه نامه نکته ها که توسط خبرگزاری حوزه برای بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات منتشر شده است را دریافت کرد.

29/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha