پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رژیم صهیونیستی

حوزه/ نظامیان رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر حملات شبانه به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین را تشدید کرده و این بار ۲۲ فلسطینی از جمله چند کودک و یک مرد معلول جسمی را ربودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از imemc.org، جامعه زندانیان فلسطینی اعلام کرد که سربازان اسرائیل در نیمه شب و ساعات آغازین روز سه شنبه، 22 فلسطینی از جمله چند کودک و یک مرد معلول جسمی را در نقاط مختلف کرانه باختری اشغالی ربودند.

به گفته این گروه، نظامیان اسرائیلی شبانه به خانه‌های فلسطینیان در مناطق مختلف شرق بیت المقدس هجوم برده، خانه‌ها را تفتیش کرده و 8 فلسطینی 14تا 18 ساله را ربودند.

در بیت لحم نیز نظامیان به اردوگاه آوارگان آیدا در شمال شهر حمله کرده و یک کودک 13 ساله را به همراه یک مرد معلول جسمی 52 ساله ربودند.

به علاوه در سحرگاه روز سه شنبه نیز سربازان با حمله به بخش جنوبی کرانه باختری، شهرهای الخلیل، بیت عمر و یاتا، چندین خانه را تفتیش کرده، 4 فلسطینی از جمله یک زندانی سیاسی سابق را ربودند.

در منطقه مرکزی کرانه باختری رام الله نیز نظامیان با تفتیش خانه‌ها، 2 فلسطینی را ربودند. آن‌ها همچنین به شهرهای جنین، سناد و تولکریم نیز حمله کردند و چند تن دیگر را در آن مناطق دستگیر کردند.

در اخباری مشابه، در سحرگاه سه شنبه نظامیان و اعضای شورای شهر صهیونیستی دو ساختمان را در همسایگی وادی الجوز و شهر العيساويه در شرق بیت المقدس تخریب کردند.

در غزه نیز کشتی‌های جنگی اسرائیلی به روی چندین قایق ماهیگیری در محدوده آب‌های فلسطینی در بخش شمالی منطقه ساحلی آتش گشودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha