سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
قرآن

حوزه/ دبیر اجرایی پانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت خراسان شمالی گفت: آزمون غیر حضوری و الکترونیکی «به سوي فهم قرآن» فردا پنجشنبه ۲۰ آبان در این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ، گفت: آزمون الکترونيکي «به سوي فهم قرآن» با محوريت سوره مبارکه صف، فردا در سايت آزمون www.quranexam.ir  برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و 600 نفر از خراسان شمالی در این آزمون شرکت کرده اند، افزود: به دلیل تعداد زیاد ثبت نام کنندگان در استان، ستاد اجرایی آزمون تصمیم گرفت این آزمون را پنج شنبه 20 آبان برگزار کند.

دبیر اجرایی پانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت خراسان شمالی با اشاره به نکاتي که تمامي ثبت نام کنندگان بايد براي شرکت در این آزمون توجه کنند را برشمرد و افزود: تنها افرادي مي‌توانند در آزمون 20 آبان ماه شرکت کنند که قبلاً ثبت نام خود را کامل کرده باشند.

وی اضافه کرد: ثبت نام کنندگان بايد برای شرکت در آزمون از کد ملي به عنوان نام کاربري و از شماره تلفن همراه به عنوان رمز عبور استفاده و در صورت مشکل، مي‌توانند با همان اطلاعات ثبت نامي خود که در سامانه ثبت کرده‌اند در آزمون شرکت کنند.

حجت الاسلاممحمدی ادامه داد: براي هر شرکت کننده دو بازه زماني ٣٠ دقيقه اي يکي در نوبت صبح و ديگري در نوبت بعداز ظهر براي شرکت در آزمون الکترونيکي در نظر گرفته شده و هر فرد تنها در يک نوبت مي‌تواند در آزمون شرکت کند.
دبیر اجرایی پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خراسان شمالی اظهار داشت: مدت زمان پاسخگويي به ٢٠ سوال تستي و يک سوال تشريحي، ١٢ دقيقه در نظر گرفته شده است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون قرآن و عترت یکی از برنامه‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ترویج فرهنگ قرآنی و حرکت به سمت آموزه های قرآنی است.

انتهای پیام/


 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha