پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سازمان بسیج طلاب

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی با بیان این که حوزیان نقش کلیدی در مقابله با نفوذ دشمن دارند، تصریح کرد: روحانیت، سپاه و بسیج به عنوان محورهای اصلی مبارزه با تهدیدات نرم دشمن، محسوب می شوند.

حجت الاسلام علی خوش رفتار، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که طلاب و روحانیون بسیجی، از  تاثیرگذارترین افراد جامعه هستند.

وی با بیان این که بسیج طلاب نقش کلیدی در مقابله با نفوذ دشمن دارد، تصریح کرد: روحانیت، سپاه و بسیج به عنوان محورهای اصلی مبارزه با تهدیدات نرم دشمن، نسبت به بصیرت افزایی و شناخت لازم در خصوص حرکت برنامه ریزی شده دشمن، تلاش های چشمگیر و مستمر فرهنگی را انجام می دهند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی همچنین از برگزاری جلسه شورای بسیج و طلاب و روحانیون استان خبر داد و گفت: این جلسه، فردا پنج شنبه ساعت در مدرسه علمیه تخصصی امیرالمومنین (ع) بیرجند برگزار می گردد.

حجت الاسلام خوش رفتار، تعداد اعضاء شورای بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی را حدود 30 نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد، 2 نفر خواهر و بقیه برادر هستند.

وی تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، مشخص نمودن وظایف طلاب و روحانیون بسیجی، برنامه ریزی در خصوص 2 آذر روز بسیج طلاب و روحانیون، برنامه ریزی برای 27 آذر به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه، برنامه ریزی در خصوص تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر طلاب و روحانیون، بحث و بررسی پیرامون شورای تبیین مواضع طلاب و روحانیت استان در خصوص مسائل سیاسی و بحث و بررسی در زمینه شورای تبیین مواضع طلاب و روحانیون خراسان جنوبی را، از جمله اهداف برگزاری جلسه شورای بسیج طلاب و روحانیت خراسان جنوبی اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha