پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

حوزه / معاون روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: بیش از ۳۰۰ روحانی در قرارگاه خاتم حضور دارند و به فعالیت های فرهنگی می پردازند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، یونس فتحی با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، در خصوص نقش روحانیون در فعالیت های قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، اظهار داشت: اگرچه فعالیت های قرارگاه بیشتر جنبه عمرانی دارد، اما در هر نقطه ای از ایران که این فعالیت ها صورت گیرد، روحانیون نیز همراه مجموعه حضور دارند و تا شعاع هفتاد کیلومتری آن مرکز عمرانی به محرومیت زدایی فرهنگی می پردازند.

وی افزود: روحانیون حاضر در پروژه های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) فعالیت های فرهنگی مجموعه از جمله برپایی نماز جماعت، مشاوره به کارکنان و پرسنل و... را برعهده دارند و علاوه بر آن، به روستاها و شهرهای اطراف کارگاه عمرانی رفته و به فعالیت های فرهنگی می پردازند.

معاون روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در پایان یادآور شد: بیش از 300 روحانی در قرارگاه خاتم حضور دارند که در زمان های مختلف که پروژه های عمرانی در سراسر ایران توسط این قرارگاه اجرایی می شود از زمان کلنگ زنی تا  اتمام آن همراه مجموعه بوده و به فعالیت های فرهنگی و دینی می پردازند.

313/29

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha