جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 399355
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
میثم مطیعی

حوزه/ میثم مطیعی مداح ایرانی ضمن سفر به لبنان در شهر «صور» به مداحی و روضه خوانی در جمع عزاداران امام حسن علیه السلام پرداخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، میثم مطیعی مداح جوان ایرانی که به خواندن نوحه به زبان عربی نیز شهرت دارد، در جریان سفر خود به لبنان در شهر صور به مداحی و مصیبت خوانی پرداخت.

میثم مطیعی با حضور در مجس عزاداری امام حسن مجتبی(ع) که توسط حزب الله در مجتمع امام حسین(ع) شهر صور برگزار شده بود شرکت کرد و به مداحی پرداخت.

دراین مراسم احمد صفی الدین از مسئولان حزب الله و تعدادی از سران احزاب و علما و شماری از اهالی شهر صور و روستاهای مجاور حضور داشتند.

مطیعی در این مراسم تعدادی از نوحه های عربی و تازه خود را اجرا کرد و با استقبال عزاداران و شیعیان اهل بیت(ع) روبرو شد. از این نوحه می توان به نوحه "لعلّی أنتمی" و "إنی حرمت من الأربعين" اشاره کرد که شیعیان صور با این نوحه ها به سینه زنی پرداختند. وی همچنین در این مراسم اشعار و ابیاتی را علیه تکفیری ها و تروریست ها اجرا کرد.

لازم به ذکر است برنامه های مداحی میثم مطیعی در روزهای پنج شنبه و جمعه در مجتمع امام المجتبی(ع) و مجتمع حضرت زینب(ع) ادامه خواهد داشت.

 

نوحه خوانی مداح  جوان ایرانی در لبنان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha