جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اربعین

حوزه/ رئیس سازمان حج و زیارت خراسان‌شمالی گفت: ویزا برای تمام زئران اربعین الزامی است و با تمهیدات ویژه‌ای که اندیشیده شده، زائران نمی‌توانند با کارت ملی از مرز خارج شوند.

 محمد قاصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: از زمان آغاز نام نویسی، روز به روز به خیل عاشقان حسینی برای زیارت عتبات عالیات در این استان در اربعین حسینی افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با اربعین حسینی در سال گذشته چهار هزار و 830 نفر از این استان به عتبات عالیات اعزام شدند، گفت: پیش بینی می شود امسال تعداد بیشتری از زائران استان در مراسم اربعین حسینی حضور پیدا کنند و رقم تعداد زائران به بیش از هفت هزار و 600 نفر افزایش یابد.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه داشتن ویزا برای تمام زئران اربعین حسینی الزامی است، افزود: با تمهیدات ویژه‌ای که برای اعزام افراد به عتبات عالیات در اربعین انجام شده است، افراد دیگر نمی‌توانند با یک کارت ملی از مرز خارج شوند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت برای ثبت نام زائران اربعین حسینی 24 آبان است، اظهار داشت: مردم خراسان شمالی با توجه به ازدحام در روزهای پایانی، ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

قاصری خاطرنشان کرد: سامانه "سماح" به عنوان سامانه ای ملی برای ثبت نام اربعین تدارک دیده شده و ستاد مرکزی اربعین تصمیم گرفته تا اعزام ها بر اساس برنامه ریزی و نام نویسی انجام بگیرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha